Първоначално публикувано от b_angelov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем 1.9Jtdm
Collapse
X
-
-
Comment
-
Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщениеЕто какво пише в книжката за регенерацията, съобщението което изписва и лампата дето светва на екрана:
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеВсе лоше симптоми, с възможна причина ниско налягане на маслото.
От друга страна скапване на турбината може да доведе до ниско налягане на маслото, но повечето от него ще иде по въздуховодите и нивото му в картера ще е ниско.
При всички случаи двигателат е потенциално без мазане и може да затегне.
---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:57 ----------
Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщениеясно.утре му пускаме една регенерация и ако пак не е наред работата-флекса и това е.странно че е едва на 75000км,не му ли е рано на дпф-а още?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Колеги извинявам се ама да ми кажете кое точно е дпф филтър в тая кола,това до турбината или другото по голямото след него?Казаха ми да сваля дпф-а и да го измия и тогава вече да я палят.Тя не иска изобщо да запали,а ако се излъже случайно да запали работи 5 сек.и гасне.
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщениеКолеги извинявам се ама да ми кажете кое точно е дпф филтър в тая кола,това до турбината или другото по голямото след него?Казаха ми да сваля дпф-а и да го измия и тогава вече да я палят.Тя не иска изобщо да запали,а ако се излъже случайно да запали работи 5 сек.и гасне.Ако искаш съвети,пиши л.с.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЗа миене ще ти вземат 4-500 лв. ,колкото ще ти излезне и премахването му завинаги,демек забравяш за него и неговите проблеми,само си реши,но щом се е стигнало до там,му е време да бъде изрязанАко искаш съвети,пиши л.с.
Comment
-
Защото има толкова скъпи препарати за миене на DPF, но пък става като нов.
Има една особеност обаче, че след като се е стигнало да се запуши тотално или е имал многобройни поредни прекъсвания на регенерацията или проблем с горивната система.
Както каза мури. Най-доброто решение е да се свали и да се прибере в мазето.
Процедурата по премахването вече е не е никак скъпо и е доста под 500 лв. Така, че няма нищо плашещо в товаLast edited by oem; d.m.y г., 10:24.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Comment
-
[QUOTE=oem;1252655]Какво стана с тая кола? Развитие?
Прав си колега,имаше 5 опита за саморециклиране в последните 400км прекъснати.ДПФ-а беше задръстен-запушен.Беше свален и почистен.Колата запали и заработи перфектно.Грешките бяха изчистени и засега всичко е ОК.След описаната манипулация я изкарах извън града и я покарах 80км.в 4000об.и сега е в час колицата.До сега съм изминал 1500км.Въпрос на време е да бъде отстранен завинаги от колата,за което ще се наложи да се възползвам от вашите съвети и услуги.Това е засега положението.
Comment
-
Преди да пристъпиш към премахването му позаинтересувай се за начините на премахване.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Използването на оригинални програматори, също е от значение при препрограмиране на контролния блок на двигателя. За съжаление в България повечето използват кракнати програматори.
Comment
Comment