Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
    О, и моята в началото като я взех се рециклираше по 5 пъти на 500км. но на таблото се появяваше надпис и светваше оранжева лампа с кюнец.

    Пробвахте ли от Мултиекускан-а да пуснете ръчно регенерация?
    Не защото човека който я чете каза че имало некви условия които се появявали там на компа и се отказа,та намерих друг утре да я закачи и дая накара принудително да се регенерира.,но не е изписвала на дисплея нито веднъж такова съобщение за което споменаваш колега.

    Comment


    • #17
      Ето какво пише в книжката за регенерацията, съобщението което изписва и лампата дето светва на екрана:

      The warning light does not come on during every DPF regeneration, but only when driving conditions require notification of the driver.
      Attached Files
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
        Ето какво пише в книжката за регенерацията, съобщението което изписва и лампата дето светва на екрана:
        ясно.утре му пускаме една регенерация и ако пак не е наред работата-флекса и това е.странно че е едва на 75000км,не му ли е рано на дпф-а още?

        Comment


        • #19
          Моя замина на 85 000
          Алфа ромео 75 2.0
          Алфа ромео 147 facelift 1.6 T.S.
          Алфа ромео 159 2.4 JTDm

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Все лоше симптоми, с възможна причина ниско налягане на маслото.
            От друга страна скапване на турбината може да доведе до ниско налягане на маслото, но повечето от него ще иде по въздуховодите и нивото му в картера ще е ниско.
            При всички случаи двигателат е потенциално без мазане и може да затегне.
            Споко при 159,всеки път като изгасне принудително мотора изписва това съобщение.

            ---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:57 ----------

            Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщение
            ясно.утре му пускаме една регенерация и ако пак не е наред работата-флекса и това е.странно че е едва на 75000км,не му ли е рано на дпф-а още?
            Ми рано му е,ама никога не е късно,хахахахахахахах.Пробвайте да го регенерирате,след това погледнете какво диференциално налягане държи на празен ход и при 3000 об. на място и после в движение.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Колеги извинявам се ама да ми кажете кое точно е дпф филтър в тая кола,това до турбината или другото по голямото след него?Казаха ми да сваля дпф-а и да го измия и тогава вече да я палят.Тя не иска изобщо да запали,а ако се излъже случайно да запали работи 5 сек.и гасне.

              Comment


              • #22

                Comment


                • #23
                  ДПФ-а стои някъде под скоростния лост, даже под ръчната.

                  Ето снимка къде е стоял. На мястото на тази лъскавата тръба беше ДПФ-а:



                  Който изглежда ето така:



                  И тежи 10 кила.
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от thejackal Покажи съобщение
                    Колеги извинявам се ама да ми кажете кое точно е дпф филтър в тая кола,това до турбината или другото по голямото след него?Казаха ми да сваля дпф-а и да го измия и тогава вече да я палят.Тя не иска изобщо да запали,а ако се излъже случайно да запали работи 5 сек.и гасне.
                    За миене ще ти вземат 4-500 лв. ,колкото ще ти излезне и премахването му завинаги,демек забравяш за него и неговите проблеми,само си реши,но щом се е стигнало до там,му е време да бъде изрязан Ако искаш съвети,пиши л.с.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      За миене ще ти вземат 4-500 лв. ,колкото ще ти излезне и премахването му завинаги,демек забравяш за него и неговите проблеми,само си реши,но щом се е стигнало до там,му е време да бъде изрязан Ако искаш съвети,пиши л.с.
                      Защо толкова скъпо миене?
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        Защото има толкова скъпи препарати за миене на DPF, но пък става като нов.

                        Има една особеност обаче, че след като се е стигнало да се запуши тотално или е имал многобройни поредни прекъсвания на регенерацията или проблем с горивната система.

                        Както каза мури. Най-доброто решение е да се свали и да се прибере в мазето.

                        Процедурата по премахването вече е не е никак скъпо и е доста под 500 лв. Така, че няма нищо плашещо в това
                        Last edited by oem; d.m.y г., 10:24.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Какво стана с тая кола? Развитие?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=oem;1252655]Какво стана с тая кола? Развитие?

                            Прав си колега,имаше 5 опита за саморециклиране в последните 400км прекъснати.ДПФ-а беше задръстен-запушен.Беше свален и почистен.Колата запали и заработи перфектно.Грешките бяха изчистени и засега всичко е ОК.След описаната манипулация я изкарах извън града и я покарах 80км.в 4000об.и сега е в час колицата.До сега съм изминал 1500км.Въпрос на време е да бъде отстранен завинаги от колата,за което ще се наложи да се възползвам от вашите съвети и услуги.Това е засега положението.

                            Comment


                            • #29
                              Преди да пристъпиш към премахването му позаинтересувай се за начините на премахване.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Използването на оригинални програматори, също е от значение при препрограмиране на контролния блок на двигателя. За съжаление в България повечето използват кракнати програматори.

                                Comment

                                Working...
                                X